Regulamin

uczestnictwa w konferencji

SYMPOZJUM NAUKOWEGO ODDZIAŁU KRAKOWSKIEGO (OK)
POLSKIEGO TOWARZYSTWA UROLOGICZNEGO
FESTIWAL KULTURO 2025

DEFINICJE

Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie, pisane z dużej litery, mają znaczenie nadane poniżej:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin, stanowiący treść Umowy o uczestnictwo
    w konferencji.
  2. Umowa  umowa o uczestnictwo Uczestnika w konferencji zawarta pomiędzy Organizatorem Konferencji a Uczestnikiem zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  3. Konferencja – konferencja: Sympozjum Naukowe Oddziału Krakowskiego (OK) PTU,Festiwal KultURO 2025 – konferencja dla lekarzy specjalistów, odbywająca się w dniu 12 grudnia 2025 roku w Krakowie (stacjonarnie) w OIL ul. Krupnicza 11a w Krakowie, na zasadach opisanych w Regulaminie poniżej i z zastrzeżeniem postanowień punktu ZMIANA ZASAD ORGANIZACJI KONFERENCJI.
  4. Organizator – ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, 31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3, NIP 675-144- 18-83, REGON 121417864, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000372884, o kapitale zakładowym w wysokości: 58 000,00 zł, strona umowy o uczestnictwo w Konferencji.
  5. Uczestnik – uczestnik Konferencji.
  6. Biuro Konferencji – biuro uruchomione podczas trwania Konferencji w miejscu jego odbywania się.
  7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  8. Konsument:
    1. osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    2. osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

PROGRAM KONFERENCJI

  1. Przewidywane założenia programowe Konferencji dostępne są pod adresem https://uro.edu.pl/
  2. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania, z ważnych przyczyn, zmiany programu Konferencji ustalonych po dniu 28 listopada 2025 roku, o czym uczestnicy zostaną poinformowani poprzez e-mail.
  3. Przez ważne przyczyny, o których mowa powyżej, należy rozumieć okoliczności niezależne od Organizatora.
  4. Zmieniając program z przyczyn wskazanych powyżej Organizator dołoży starań, aby nowy program był na nie niższym merytorycznie poziomie, co przed dokonaniem zmiany, a także aby zmienione elementy programu były o tematyce możliwie najbliższej jego pierwotnej wersji.

ZAWARCIE UMOWY – rejestracja uczestnictwa w Konferencji

  1. Stroną Umowy o uczestnictwo w Konferencji jest Uczestnik. 
  2. Zawarcie Umowy (rejestracja) następuje przez wypełnienie formularza online poprzez system rejestracji online, dostępny na stronie internetowej https://uro.edu.pl/
  3. Do wzięcia udziału w Konferencji, uprawnionych jest wyłącznie pierwszych 100 Uczestników, o czym decyduje kolejność zgłoszeń.
  4. Termin dokonania rejestracji dla uczestników biorących udział w Konferencji stacjonarnie upływa w dniu 10 grudnia 2025 roku.
  5. Po upływie terminu, wskazanego w ust. 3 powyżej, w zależności od dostępności miejsc, będzie można zgłosić swoje uczestnictwo jedynie w Biurze Konferencji, podczas rejestracji w miejscu obrad, chyba, że Organizator Konferencji każdorazowo indywidualnie wyrazi zgodę na dokonanie zgłoszenia w inny sposób. Wyrażenie zgody na dokonanie zgłoszenia w inny sposób może nastąpić, w szczególności, poprzez potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
  6. Rejestracja Uczestników stacjonarnych (odbiór materiałów) podczas Konferencji możliwa jest w godzinach działania Biura Konferencji:
    piątek, 12 grudnia 2025 roku, w godz. 12.00-18.00
  7. Zgłoszenie udziału w Konferencji dokonane w sposób niezgodny z Regulaminem może nie zostać przyjęte.
  8. Do wstępu na Konferencję upoważnione będą jedynie osoby posiadające identyfikatory, otrzymane od Organizatora Konferencji, po dokonaniu rejestracji.

DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest: ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Garbarskiej 13/3, 31-131 Kraków wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000372884, NIP 6751441883, REGON 121417864, kapitał zakładowy 58.000,00 złotych
    Dane osobowe przetwarzane są na opisanych poniżej zasadach.
  2. Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się pod podanym adresem e-mail: ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie – biuro@zizce.edu.pl
  3. Podanie danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w Konferencji.
  4. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.
  5. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. wzięcia udziału w Konferencji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
    2. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (rozliczenia podatkowe), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
    3. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych, w szczególności dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
    4. marketingu bezpośredniego usług własnych Administratora danych osobowych lub podmiotów trzecich, jednakże tylko w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji odrębnych zgód w tym zakresie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
  6. Dane osobowe Uczestnika będą udostępnione:
    1. podwykonawcom Organizatora na potrzeby realizacji Konferencji.
    2. w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji stosownych zgód w zakresie marketingu, dane mogą być udostępnione w zależności od zakresu udzielonej zgody innym podmiotom współpracującym z ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, których działalność związana jest z branżą medyczną lub farmaceutyczną.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane:
    1. w celu udziału w Konferencji będą przetwarzane przez czas realizacji Konferencji, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, a także przez okres wymagany przepisami podatkowymi,
    2. w przypadku wyrażenia zgody na działania marketingowe – do czasu jej odwołania,
  8. Uczestnikowi przysługuje, w zakresie i na zasadach określonych w RODO, prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, można wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Dane osobowe Uczestnika nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
  11. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania przepisów ppoż. oraz BHP w miejscu odbywania się Konferencji.
  2. Uczestnicy odpowiadają za swoje rzeczy w miejscu Konferencji.
  3. Uczestnicy zobowiązani będą do naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, określonych przepisami prawa.
  4. Organizator ponosi wobec Uczestnika odpowiedzialność za zgodność z Umową realizacji Konferencji (w tym usług cyfrowych lub treści cyfrowych). Zasady odpowiedzialności regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz, w odniesieniu do Konsumentów, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

ZMIANA ZASAD ORGANIZACJI KONFERENCJI

  1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad organizacji Konferencji w związku z siłą wyższą (w tym z epidemią COVID-19).
  2. Organizator zawiadomi Uczestników o zmianie zasad organizacji Konferencji za pośrednictwem poczty e-mail, na adres wskazany podczas rejestracji, a także poprzez umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej https://uro.edu.pl/

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku ewentualnego sporu sądem właściwym dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora. W przypadku Konsumentów obowiązują zasady ogólne.
  2. W przypadku ewentualnych pytań lub reklamacji należy skontaktować się z Organizatorem Konferencji pod adresem e-mail: biuro@zizce.edu.pl lub telefonicznie +48 12 422-09-20
  3. W przypadku składania reklamacji należy szczegółowo opisać zastrzeżenia. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od otrzymania kompletnych informacji niezbędnych do rozpatrzenia sprawy.
  4. W przypadku powstania ewentualnego sporu pomiędzy Organizatorem a Konsumentem wynikłego z Umowy, Organizator może ewentualnie wyrazić zgodę na rozwiązanie go w sposób polubowny, każdorazowo określony przez jego strony.
  5. Zasady pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
  6. Kopiowanie lub rozpowszechnianie jakichkolwiek utworów udostępnionych w ramach Konferencji jest zabronione, o ile nie postanowiono inaczej.
  7. Uczestnicy nie mogą dostarczać w związku z udziałem w Konferencji jakichkolwiek treści bezprawnych.